Michael Jacksson

Har tittat på MTV idag hela degen inprincip från 13- nu, 19.30.
Det är "Michael Jacksson tribute day" så det har vart mycket honom idag, och nu spelas 10 top musik videorna, just nu Beat it.

Inte förens nu så har jag förstått hur stor han är med alla dokumenrärer jag sett idag, och inprincip alla låtar är bra?!  Och det tycker de flesta människorna på jorden, iaf att någon låt är bra, hur många artister har lyckats med det?  Ingen vad jag kan komma på :o

Kommer nog vara i en liten MJ dvala framöver o förmodligen nästan bara lyssna på hans låtar!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej. Fint du gjort här på bloggen, härlig grön färg.

Hur är ni hemma i sommar, tänkte om vi kanske skulle komma upp en sväng när vi har semester.(vi har semester V 31-33)Är ni lediga då? Ha det så bra på Gotland, hälsa mamma o pappa. Kramar

2009-07-07 @ 20:37:25
Postat av: Helen

Hej syster.

Nu är jag stolt över dig.

MJ är en av dom största och bästa musikerna som någonsin har levt! Älskar allt han har gjort! Nu kanske du blir som jag, ett galet MJ fan!! :)

2009-07-07 @ 22:39:55
URL: http://mufflonmedm.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0