iPod

Vill ha en iPod.. Men frågan är vilken färg ?! :o

Vilken tycker du ? :)



Kommentarer
Postat av: Jessica

Hejsan! Först ska jag svara på din fråga; jag hade tagit en lila eller grön Ipod :oD

Sen vill jag tacka dig för du hittat till Hästskötarliv! Det är en blogg som kommer att uppdateras ofta, och det bästa (tycker jag) är att du som läsare har alla möjligheter att ställa frågor, eller till och med bidra till den genom att skriva i forumet. Jag kommer att välja ut människor som jobbar med hästar, vill jobba med hästar, eller HAR jobbat med hästar, och intervjua dem och även citera deras åsikter och frågor i bloggen, så de hänger på sätt och vis ihop!

Jag hoppas att du får en jättebra skolgång, jag minns hur kul det var att gå på en hästutbildning själv, så jag håller alla tummar för att du kan få utbildningen att leda till det du vill!

Hör gärna av dig om du undrar något eller tycker jag ska skriva om något speciellt, jag har 25 års häst- och ridvana, och ca 10 år inom olika hästyrken bakom mig. Kan jag inte svara på frågorna själv så hör jag mig för med mina vänner i ridsporten, många ganska kända, som Malin Baryard, Lisen Bratt-Fredriksson, Staffan Strandberg och jan Brink för att nämna några :o) Dessutom känner jag mindre kända men lika duktiga människor som jobbar som veterinärer, hovslagare och alternativbehandlare samt djurtolkar, så jag tror att jag ska kunna få svar på det mesta!!

Hoppas du väljer att delta aktivt i blogg och forum fler gånger!

Mvh

Jessica

2009-07-08 @ 19:36:44
URL: http://hastskotarliv.blogg.se/
Postat av: Maria

Grön lr orange

2009-07-08 @ 20:32:17
Postat av: Camilla

svårt val :o

2009-07-09 @ 12:41:45
URL: http://camiiillahs.blogg.se/
Postat av: Emil

Inte grön som jag ;p Gul eller lila :)

2009-07-11 @ 13:10:31
URL: http://hjeltes.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0