Haha

Två tjejer ∼14 sitter och pratar högt om kor.
Tjej 1: Jag såg en jätteful killko igår!
Tjej 2: Alltså jo jo… Kor är bara tjejer.
Tjej 1: Men vafan!?
Tjej 2: Visste du inte? Seriöst?
Tjej 1: Men vad tror du om mig? Tror du att jag sitter och fucking forskar om kor eller?
Tjej 2 (förvånat): Har inte ni fått prov om sånt!? Orättvist…
Tjej 1 (ser ut som ett frågetecken): Men kolla… Om kor bara är tjejer… Hur får de då barn?
Tjej 2: Men killarna är ju tjurar! Idiot.
Tjej 1: Men blir inte barnen typ hälften kor och hälften tjurar då?
Det blir tyst i ca. 3 minuter och sedan fortsätter de prata om något annat.

Källa: tjuvlyssnat.se

Kommentarer
Postat av: M i c k a

haha lika underbart och läsa saker från tjuvlyssnat. haha så härligt blåsta. :D

2009-07-12 @ 15:29:08
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Maria

Men hallå... du måste ju uppdatera även på semestern ;)

Hoppas allt är bra med er, hälsa mamma&pappa.

Kramar

2009-07-17 @ 17:47:52
Postat av: ida

hejhej, det var jag som skrev till dig på devote. Och bad dig desingna min blogg lite. men har håll på med det sälv hela dagen idag. men du kanske skulle vilja hjälpa mig nån annan gång ? :)

2009-07-19 @ 23:27:01
URL: http://idafranzen.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0