Gotland 15/7

Åkte in till visby för att träffa Linnéa :D
Vi gick till hamnen o köpte glass på Glassbaren och gick o strosade i innestaden. Satt även ett bra tag nedanför almedalen och njöt av solen o utsikten :)  Gick till min gamla skola o min gamla hus och vi fick gå in, det va typ meningen att dom bara skulle bo där ett par månader efter jag o famljen flyttade men nu har dom bott där i 3 år! x) så alla tapetar var kvar som visade att jag och camilla hade haft samma när hon bodde i Gunsta xD
Snäll- Pappa hämtade oss sen i Visby för det var flera timmar kvar tills bussen gick  :)



Ena collaget är taget av Camilla



Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0