Torsdag

Sorry för seg uppdatering, har inte var på rätt blogg humör den senaste veckan :P men nu ska jag försöka ändra på det :D

Nu äntligen börjar det släppa i min arm :D inatt kunde jag faktiskt sova på den sidan fast det gjorde lite ont :/ men det blev en bra natt endå eftersom jag alltid sover på den sidan annars och nu har jag inte kunnat sova ordentligt men äntligen en hel natt sömn :D haha

Just nu sitter jag och ska komma på frågor till UNT genom att titta på olika slags artiklar och nyhetes repotage. Vi ska på studiebesök hos dom i dag 13-15.. Det går väldigt segt med frågorna >.<

Jag och Jasmine (en i klassen) sitter och chattar på msn och diskuterar vad vi ska göra åt alla journalister som stawvar fel. Jag kom precis på den briljanta idén att vi skulle utföra Aikido på dom som stavar fel som vi lärde oss på idrotten för ngr veckor sen ;D

Ikväll är det inte ridning utan det är Teori.. Hoppas på något intressant :)

Nä nu ska jag försöka hitta på någon fråga ialla fall x)
Hörs förhoppningsvis snart igen :) ^^

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0