Lov

Nu är lovet här! Jag har faktist inte längat så hilmans mkt faktiskt eftersom jag trivs så himla bra i skolan, Skattar verkligen aldrig förutom när jag träffar kompisarna utanför skolan, men aa när gör jag ner? 1 Gång i månaden om jag har tur!

Tur som det är fick jag några underbart roliga studer med min underbara klass idag :)
Halva skolan ( Jag, Zephania, Tina, Melanie, Nikita, Sara, Asha, Hanna, Anna, Linnea) gick till Little Italy efter avslutningen och åt där och vi pratade allt om Konstiga Namn, Skador, Födslar(??!)

Jag gick typ 13 för att gå och fixa den sista julklappen jag hade kvar eftersom jag skulle vara hos tandläkaren i Almunge 15 så var jag tvungen att ta 14 bussen och jag visste inte hur lång tid det skulle ta att hitta presenten. Gick o kollade en stund, hittade köpte. då var klockan til kvart över, då gick ja in på Åhléns o köpte två olika nagellack( som visade sig vara skit fula nu när jag har målat en hand i vardera färg :P). När ja var på väg mot bussen 20 över mötte jag Tina, Linnea och Sara i en av galleriorna kommer inte ihåg om de var Svava eller Forum men spela roll xO, gick med dom ett tag o så gick jag, Tina o Linnea till centralen eftersom deras buss också gick 14. Vet ni vad som hände då?! TINA HALKAR PÅ STORA TORGET! hahahahaha shit ja har inte skrattat så mycket på länge, DEt roliga var att jag halkade till precis innan och nån halv sekund hör jag *swiiiiiiishhhh* och ett* puuuuuffff* (bra effekter ;D) o tänkte " Va :O Ramlade jag :O" jag var jätte säker på att det var jag som ramla men när ja märkte att det var Tina stof Linnea o as garva o jag höll på o dö när ja väl kom på vad jag tänkte på xD

Tack för dagen mina underbara klasskamrater :D


Fick tillbaka hemtentan i Religion A. Blev VG fast om jag skulle lagt ner mer tid till sista frågan skulle det säkert blivit MVG trodde läraren, känns lite surt i efterhand menmen det går inte att ändra på nu :/

Det kommande lovat kan bli hur som helst, antingen helt underbart eller världens sugigaste lov och det finns bara en sak som kommer avgöra det, så vi får se hur det blir med det.

Funderar också på att åka till Gotland runt nyår eller kanske efter, men jag vetinte. Jag vill det eftersom jag har fler kompisar där än vad jag har i Uppsala = mer o göra eftersom jag ändå bara kommer sitta hemma o ha hur tråkigt som helst som jag har typ jämt om det inte är skola.  *hej kom och hjälp mig*
Men som sagt får se hur det blir med det.

Shit va depp jag låter, men ja e ju typ det. Allt e bra så hilma konsitgt i mitt liv och ser på alla andra som verkar ha det hur mycket bättre som helst. Men den tiden kommer väl förhoppningsvis till mig också snart.

På tal om ännu mera depp så var jag på Hovet för en vecka sen! jag vill tillbaka!  det här gjorde inte min Fredags kväll mycket bättre kan jag säga ._.

Längtar till jul gör jag inte heller, har inte önskat mig nått, orkar inte åka till Linköping!

Imorrn blir det julgodis-bak och föräldrarna ska till Jönköping eller vad det nu var så då blir jag själv hela dagen och kvällen...

Ojojoj vad långt detta inlägg blev, men hade inget annat o göra och kände att jag var tvungen att skriva av mig lite.  Hoppas du orkade läsa :)



Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0