IN FLAMES!

Nu har jag sett DOM! :D killswitch engage var mucho mucho bättre live än på spotify men lyssnade på ngr låtar nu o dom e fan bra :D och såklart dead by april var skit bra fast blev besviken att dom inte spelade balling behind :( och så att inte In Flames spelade Crawl through knives :(

Dom andra två banden, Every time I die och Maylene and sons of disaster var inte alls bra x) dåligaste förbanden ever xD och dom typ *yeeeeeeeaaaaahhh!* o trodde dom rockade allt o alla, men icke sa Nicke, nej förlåt jag menade Johanna ;D

Filmade massor men orkar nog inte lägga upp allt, men kanske lägger ut ngr iaf, börjar med den här så får vi se om det kommer ut någon mer här :)


Här kommer bilder :) (klicka på dom)

Och ja jag vet att det blev två av samma bild men det gick inte o bara ha en av den bilden :o skit muppigt!


Kommentarer
Postat av: Camilla

man får intrycket av att jag såg ut så hela kvällen x)

2009-12-12 @ 16:47:01
URL: http://camiiillahs.blogg.se/
Postat av: Sandra

JOHANNA!! DU KUNDE HA TAGIT MED MIG I DIN VÄSKA! :D

2009-12-13 @ 16:17:38
URL: http://tillsammansklararviallt.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0