Uppdatering!!!

Ifredags åkte jag och Emil till stockholm, men väl där hade redan båtbussen gått!! jag hade tydligen kollat 30min försent ..!
Vi fick ist ta pendeln, den gick 22.17 och skulle ta ca 53 min. alltså framme typ 23.10 om ja har rätt??
Båten går 23.30, incheckningen stängen 23.15 så det var ju typ lungt!  Men pendel helvetet blev försenat och vi kom fram 23.25!!!! och båt helvetet hade gått!! den gick för tidigt >.<

Vi stoppade personalen som höll på att stänga bil incheckningen och de kunde boka om vår biljett till nästa båt.. 04.50!

Det blev att tillbringa natten i nynäs en natt mellan fre-lör! fatta hur mkt äckel folk som var ute! Vid 00.30 gick vi till nynäsgrillen för att käka. vi pratade lite med honom o han släppte in oss i "restaurang" delen som är stängd på nätterna pga fyllefolk o sånt. så då fick vi special tillstånd att vara där inne för vi var normala som han så fint uttryckte sig :P vid 02.00 stängde dom så då var vi tvugna att gå.
Då satte vi oss utan för terminalen som öppnade 03.00, då gick vi in dit o så efter ett tag fick vi checka in och till slut var vi på båten. Väl på båten visades någon otrolig dålig dansk film och jag somnade till hela tiden x)

Ja, sen hände det inte så mkt på Gotland, Åkte hem med flyget den 4de.


Idag vid 6 ringde min morbror som var på reaggefestivalen här i uppsala och hade tagit med sig Emil, Min kusin. men han ville ju såklart hem nästan på en ggn så då kom peter på att vi kanske kunde vara barnvakt. Så idag ikv har jag sprungit omkring och varit lektant.  Han var jätte lätt o natta fast det var första ggn han var här själv och första ggn jag nattade ett barn. så nu ligger han bakom mig och sover så sött :)

Ska nog ta och sova snart jag med..
Emil lär ju vakna tidigt och sen på eftermiddagen/kvällen ska jag mamma, pappa ta husvagnen till Dalarna och campa i helgen!

Hejsvejs..

Kommentarer
Postat av: Alex

Super Johanna! ;D

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha på båten förresten ^^xD

Nejmen det var inte så roligt för er iaf!

Ska du iväg igen? :o

2009-08-06 @ 23:28:29
URL: http://enduresolitude.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0