Uppdatering

I onsdags tror jag inget speciellt hände?

Igår, torsdags hände väl inget speciellt i skolan. På kvällen var det hoppning med Stina. Gick jätte bra men det var ju bara sockerbitsstudds och en "fem och en halva" som var jätte lågt. Stina var rätt så pigg men 20 gånger lugnare än förra veckan :P

Idag var det första dagen på Akka med skolan. Fick i uppdrag att sätta på en häst alla trav tillbehör till selen o alt sånt (förutom sulkyn) Sen skulle vi tömköra bara i skritt för att prova på hur det är att styra och så med travsele för v.38 ska vi till Gävletravet för att gå på en körkurs :) Efter lunchen var det provning av Skor och säkerhetsväst som vi kommer att få ifrån skolan! Skit bra jue! :D

Volley träningen idag hyfsat, har ju inte spelat inne på flera månader men gjorde ngr fullträffar i båda baggerkrig och inspike :)

Idag läste jag även ut Twilight så ska precis lägga mig och börja på New moon! :)

Kommentarer
Postat av: Cami

sv: haha ah jag ska försöka göra en ny header nån gång... när ja har tid:) men tänkte ha den där så länge hahah :D

2009-08-30 @ 18:44:57
URL: http://camiiillahs.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0