Rubrik :D

Har redan tröttnat på min header o all denna gröna färgen.. Men men, får se när jag har ork och tid att fixa ny design :)

Imorgon är det skolfoto.... Vet inte vad jag ska ha på mig, har hällt ut alla mina kläder på golvet, och ja! jag har hut mycket kläder som helst, men endå inte :O typ halva högen är trasiga/försmå jeans och trosor xD  Men jaaa, Får väl se om ja hittar nått. kommer väll en bild i morgon hur jag såg ut :)

Borde sova snart oxå ! men pallar inte är inte ett dugg trött. men men!


Kommentarer
Postat av: Cami

sv: haha xD då e de riktigt illa :P

2009-08-26 @ 21:10:17
URL: http://camiiillahs.blogg.se/
Postat av: Emil

vi har gjort alla möjliga saker. men vi hade ganska tråkig nollning, lekt lekar o blivut kletiga o dana o kastat ägg på en anan skola o haft kul :) men andra har haft det roligare.

2009-08-29 @ 12:33:32
URL: http://hjeltes.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0