Måndag, Tisdag

I går var det skolfotografering. Gick väl bra, fick sitta längst ut :P

Idag var det diagonser i Engelska o Matte för o se vart alla ligger o sånt. Båda gick jättebra! :D en fråga! Vad heter utomlands på engelska?! Ingen jag frågat har kunnat svara! :O

lunchen gick jag,Erika och Ulrika till Vero Moda.. Hittade ett midje skärp och en typ klänning/ tunika/ lång blus. Men vet inte om jag ska ha den elr lämna tbx den, men det får vi se ^^

Fick reda på min APU plats som jag kommer vara på i hela åk 1. Blev  ulvs-väsby stuteri. Ville vara där och jag fick det utan att jag önskade. Tyckte jag var lite små coolt ^^

Träningen började 16.30 med volley-laget och slutade 18.00. 18.00 började beachträningen med FBC och slutade typ 19.40. Så det blev drygt 3h beackspelande idag! :D

Blev pizza till mat så det jag förbrännde idag kom tillbaka på en gång >.<

Nu ska jag ta o lägga mig. Kanske läsa lite, får se hur det blir :) Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Cami

Ja vet inte vad utomlands heter :o har du fått svar på de?



å va bra att du fick en bra APU plats. :) jag tänker alltid på han i The Simpsons när ja läser APU x)

2009-08-26 @ 20:29:59
URL: http://camiiillahs.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej.

På google-översätt står det Abroad eller oversees.



Ses vi i helgen?

Kram Maria

2009-08-26 @ 21:15:14



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0