Internet har varit paj

Hej o hå! Internet dog i måndags eller tisdags kommer inte ihåg när. men ska berätta lite om min vecka.

Tisdag
Första dagen som gymnasieelev. Var bara massa lära känna varandra övningar o sånt.
På kvällen var det beachträning (fast vädret svek oss, jätte blåsigt och regn), inte med volleybolllaget, det är en träningsgrupp som Fyris beach håller i. Det var jag Karin och 5 till vuxna. Det var den jobbigaste träning jag någonsin varit på men endå den klart roligaste oxå! :D ojojoj ja höll på o dö för det var så jobbigt men ja klarade det :D haha

Onsdag
på morgonen blev vi indelade i basgrupper ca 5st i varje grupp. min bas grupp är jag, moa, terese, marika, frida en väldigt bra grupp tkr jag :)  Sen skulle vi ut i uppsala och ha poängjakt genom att ta kort på olika saker som stod att man skulle ta kort på. På eftermiddagen började vi med ett projekt som heter: Jag och Realgymnasiet. Då var vi i våra basgrupper och skulle diskutera olika "fall" som dom kallar det, kommer typ bara jobba i olika projekt/fall/grupparbeten det kommer typ inte var ngr föreläsningar för Real kör  efter PBL problem baserat lärande, verkar faktiskt bra  :)

Torsdag
Höll vi bara på med olika fall för att komma in i det sättet att lära/jobba på.

På kvällen var det ridning i Lurbo. Det var markarbete hade stina och och hon tke det var hur kul somhelst och var jätte dum, hon höll på o bocka, göra nån halvvariant och blandning av stegring och bakut hela tiden. Fick verkligen jobba hela lektionen men trots hennes bushumör gick det jätte bra och det var den roligaste lektionen på länge :D

Fredag
Var på Alnäs hela dagen, gjorde massa teambuilding-övningar. jätte kul :D

Lördag
Idag har jag bara vart hos Jojje.

Kommentarer
Postat av: Cami

dom sa att bullet inte e bra live :O ja har ju lagt in en video på dom där å jag tkr dom e braa :D:D

2009-08-23 @ 10:37:39
URL: http://camiiillahs.blogg.se/
Postat av: Cami

2009-08-23 @ 10:38:29
URL: http://camiiillahs.blogg.se/
Postat av: Cami

sv: men nehe .. :o

2009-08-23 @ 10:38:54
URL: http://camiiillahs.blogg.se/
Postat av: Emil

Har ni ingen nollning?

2009-08-23 @ 17:16:51
URL: http://hjeltes.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0