Torsdag

Igår var det torsdag och i skolan var det Np i matte, kan bara säg en sak. IG :D -.- gick skit.
När inte humörat var på topp efter det var det Idrott. När vi kan så sa björn att vi skulle va ute. och jag hade ju bara med t-shirt, short o mina innte skor.. Yiiiiippe tänkte jag och vick o jag hade ju bara ballerina skor o ja vick o Camilla hade ju bara t-shirt o short.. men det var bara att ta påsig kläderna och inneskorna o se glad ut >.<
ingen av killarna visste inte heller att vi skulle vara ute. och så visade det sig att björn hade sagt det till alla  8or och missat får klass elr alla nior, kommer inte ihåg hur det var. För han visste ju om det i måndags när vi hade lektion med honom.

Sen fick jag reda på Hörförståelsen i Spanska. och jag tror F*n att hon tittade på fel för hon kollade inte i ngt papper när ja frågade och så sa hon. hmmm får se här.... du fick G+.. Ja ba: öh okej och gick xD asså hon måste väl kollat fel för förra ggn fick ja ju MVG. så ja ska be henne att ja ska se provet med egna ögon sen :P

Åkte Moppe till stallet, fick blomman igen och jag tänkte F*ck! men det gick super :D nu börjar ja förstå den surkärringen :D hahahahahaha (6)


Johanna

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0