Tisdag

Japp idag kom dagen d.
Det var Biologi prov, det jag fasat för de senaste veckorna.
Men när jag väl började skriva gick det hyfsat ^^ Gissade bara på en G uppgift men den vet jag att jag har fel på. Skrev Naturliga urvalet fast de skulle va urval och korsningsschema -.- Menmen, man kan väll iaf hoppas på MVG :) För om jag kmr få det kmr jag å det i betyget! *Hoppas, Hoppas*

Ska skippa träningen idag med. orkar inte med Lars >.<  Tror nästan att ja inte ska gå på ngr Tisdagsträningar. Men eftersom Lars kmr se mig på alla fredagsträningar och säkert fråga mig varför jag inte är på hans träningar, och vad ska man lixom säga då till honom ?!
Men vi kanske inte ska ha honom nästa säsong :o :D Men jag får väl se hur det blir med den saken..

Funderar på o baka ngt. *hmm* vad för något kan jag göra? Kladdkaka gjorde ju jag i söndags så det känns lite tråkigt att göra det igen. Nä men jag får väll klura ut något bra ;D


Johanna

Kommentarer
Postat av: camilla

pannacotta hahha xD asså ja mår illa varje gång ja tänker på de >.< xD haha

2009-04-21 @ 15:33:49
URL: http://camiiillahs.blogg.se/
Postat av: camilla

en film där robert pattinson har huvudrollen som en skiiitskum kille xD

2009-04-22 @ 19:09:49
URL: http://camiiillahs.blogg.se/
Postat av: emma

Jag har en frågestund i min blogg nu , så de är bara att ställa frågor - jag svarar på allt ;)

2009-04-22 @ 20:44:44
URL: http://emmabolmgren.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0