Onsdag

ska precis lägga mig nu, men skriver lite snabbt bara.

I morgon är det Np i Matte del b1 och b2. Gjorde halva"stortestet" men orkade inte mer men skrev på allt fast de är så hör sent :D och sen när ja ska rätta hittar ja inget facit :o
Men, Men.. de får gå som det går, jag skriver det jag kan, och om det blir ett sämre betyg än va jag har så får det väl bli det :(

Missar oxå sovmorgonen i morgon.. börjar 9ist :(

Idag kollade jag lite på bal klänningar på nätet. lägger ut bilder i morgon om jag hinner/orkar :)
Det blev inget bak i gå, men idag gjorde ja en rulltårta ;D

Nä nu ska jag nog inte skriva nge mer vad jag kommer på nu..
Ska iaf lägga mig nu och dricka skit mke vatten nu för har jätte ont i huvudet o ¨å börjar ja få ont i halsen :O :'(
Hoppas att de inte blir ngt av det, har haft ont i huvudet konstant i typ 3-4 dygn nu, säkert för att ja är stressad för ja tappar hår som en jäkla labrador xD

Ha de bäst


Johanna

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0