Måndag

Idag är det Elevens val :)
Jag och Camilla ska mötas halv 11 vid grillen sedan ska vi åka moppe till stallet för att vara där idag :)

Har ju inte skrivit något i helgen, men i Lördags var jag i stan med Camilla. Efter massa timmar där inne träffade vi på Alex o Andy. vi åkte hem halv 5 och jag åkte till Camilla igen vid 6 för att äka grillat och potatissallad :) Sedan åkte vi hem till mig igen där det var ff. Sjöng singstar ett bra tag sen spelade vi kort o prata i tele med Alex. hahaha ^^


Johanna



I hate you!

Kommentarer
Postat av: Emil

Är det min tur att komma upp nu??? är det de? för då vill jag gärn akomma upp snart :) (om jag får :P) det va så jäkla längesen nu :'O Kram kram

2009-04-27 @ 19:42:05
URL: http://hjeltes.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0