Lördag

Idag känns det som att det är söndag och jag har ingen aning om varför det känns så :o Men det är ju bara bra, för då har jag ju en till dag ledig. haha ^^

 Idag vaknade ja vid 8 men somnade om och vaknade runt kvart över 9. Gick upp och åt frukost. Spelade lite ssx3 (:o) :P sedan pluggade jag till biologiprovet på tisdag. Nu har jag suttit och lyssnat på in flames på youtube, så nu har jag lite nya låtan jag vill ha av ngn snäll person som säkert vill skicka dom sen ikv ;D


ps: hur bestämmer man själv vilket datum och tid inlägget ska publicera här på blogg.se ?? :ds


Johanna

Kommentarer
Postat av: camilla

har alex skickat än? annars har jag ganska många..xD

2009-04-19 @ 10:08:19
URL: http://camiiillah.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0