Gymnasievalet

Idag gick det äntligen att logga in på hemsidan fär man kunde se präliminärintaget till gmnasiet :D
Och jag kom in på mitt enda val :D fast det visste ju eftersom att jag har 240p och här är förra årets slut intagnings poäng .



och så här är det i år

och det va ju den här ja valde mellan att ta ist ( och jag ångrar inte astt ja inte gjorde de:P )



Mitt betyg som ska höjas jätte massa mkt :D




Johanna



va små dom blev :o
Får väll skriva för hand om ni inte har super syn ;D

Real Hästhållning -08 slutintag:

♦ 1:a handssökare:
   26
♦ Intagna:
  32
♦ Lägst/ Medel/ Median:
  130/ 208/ 210

Real Hästhållning -09 Präliminär
♦ 1:a handssökare:
  18
♦ Intagna:
  15
♦ Lägst/ Medel/ Median:
   105/ 196/ 205
♦ Platser kvar
   17

Och sen den jag tänkte söka till

Mikael Elias Teoretiska Naturvetenskap - 09 Präliminär
♦ 1:a handssökare:
    6
♦ Intagna:
   9
♦ Lägst/ Medel/ Median:
   190/ 244/ 255
♦ Platser kvar
   23

Jag trodde att Mikael Elias skulle bli skit poppis :o Men så blev det ju inte alls :o

Och sen känns det lite kul att jag är 1 av de 18 i 1a handsval och 1 av de 15 som kommit in e oxå jag :o :D


Tänk om de inte är ngr mer som söker :o shit va skönt de skulle bli o bara va 15 pers :o :D
Och sen känns de som att ja kmr va en av de bästa eftersom median o sånt e så lågt på Hästhållning :o

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg till nästa gång? Kryssa i rutan :)

Din mail så jag kan svara sig om du inte har egen URL

Din egna hemsida/blogg:

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0